sobota, 10 stycznia 2015

Witam w 2015 r.!
Karnawałowe paznokcie :)

Cześć! To mój pierwszy post w 2015r.. Po pierwsze przepraszam was za to, że dość sporo czasu nic nie pisałam, ale postanowiłam to nadrobić :)
Jak widzicie post dotyczy Karnawałowych paznokci :) Pokażę wam co wymyśliłam, niektórym mogą się paznokcie spodobać, a niektórym nie :)

1. Malujemy paznokcie na beżowo (ja mam nr. 314 Simple Beauty mini)

 
2. Musimy chwilę poczekać :)
 
3. Na chusteczkę nakładamy lakiery do paznokci (od góry: Inglot nr.125, Miss Selene nr.224, Bourjois nr.19)
   4. Bierzemy ołówek (jeśli macie to malutki pędzelek) i robimy kropki na paznokciach (wg uznania) :)
 
5. Czekamy aż wyschnie :)








                                                                                                                           
6. Ja uszykowałam sobie taki lakier jakby z "Grudkami" z Glam Rock.





7. Malujemy paznokcie tym lakierem :)

8. Gdy wyschnie można użyć jakiegoś utrwalacza :)
 
                                                           Oto efekt końcowy








Myślę, że podobają wam się paznokcie. Paa ;**




 

1 komentarz:

  1. Cześć! Tak, paczkę dostałam :) dziękuję Ci ślicznie, zwłaszcza za własnoręcznie wykonaną kartkę! Dziękuję :*

    A co do paznokci to podziwiam że chce Ci się tak bawić, ja najczęściej na bezbarwny maluję, o ile w ogóle :D a ten lakier lepiej na złotko po czekoladzie wylać niż na chusteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń