środa, 3 grudnia 2014

 PYTANIA I ODPOWIEDZI

Heii, tu Amelka (piszę moje imię, bo nie wiem czy pamiętacie jak mam na imię). No to dziś kolejny post "Pytania i odpowiedzi". Mieliście czas by zadawać mi pytania na asku, a ja wybrałam 10 najciekawszych. Będzie oczywiście jeszcze duużo postów właśnie "Pytania i odpowiedzi", ale to będzie jakoś w styczniu, więc nie martwcie się :D Zaczynamy...

1. Z czym kojarzy Ci się wiosna?

Wiosna, hmm...kwiatki, kwiatki, jeszcze raz kwiatki. Wszędzie zielono, kolorowo i właśnie z tym kojarzy mi się wiosna :D
2. Jakie szkolne czasy wspominasz najprzyjemniej?

Jak byliśmy mali (w 1,2,3 klasie). Tacy słodcy byliśmy, tyyle zdjęć. Moja klasa zawsze będzie najlepsza ;*
3. Jak na Ciebie mówią?

Karmelka, Amelusia, Ami, Amela...no dużo tego XD

4. Dlaczego prowadzisz bloga?

Zaczęło się od wakacji, no nuudy były i zaczęłam wymyślać. No i wymyśliłam to, bardzo się w to wciągnęłam :3
5. Często chodzisz do drogerii?

Jak coś potrzebuję. Albo po szkole idę sobie popatrzeć co nowego :)
6. Lubisz chodzić na zakupy?

Zależy jakie...po ciuch to kochamm, a do spożywczego trochę mniej XD
7. Lubisz chipsy?

A pewnie, chyba każdy czasami musi chipsy zjeść XD
8. Jedna ulubiona VLOGERKA 

littlemooonster96 (poszukajcie na yt)
9. Jaki masz kolor oczu?

Brązowy, taki ciemny ;3
10. Kim chcesz zostać w przyszłości?

Tak nakręciłam się na nauczycielkę 1, 2, 3 XD Nie wiem jak mi to wyjdzie, ale ok.
To już koniec, myślę, że następnym razem będzie jeszcze więcej pytań. Paa ;**

1 komentarz: