sobota, 20 grudnia 2014

PREZENTY

Heii! Jak widzicie, dzisiejszy post dotyczy prezentów. W tym poście i w najbliższych będę pokazywać co dostałam na Mikołajki (6 grudnia), co dostanę pod choinkę (24 grudnia). Wiadomo przecież, że nie będę wszystkich prezentów razem sklejała w jednego ogromnego posta, bo was zanudzę :D
 Od rodziców dostałam boskie kolczyki ♥ Mi się bardzo podobają ♥ Do tego duużo słodyczy i perfum Dior ♥ (wiem, o kolczykach wam nic nie pisałam, że dostałam, ale dostałam je dopiero tydzień temu)





Wiadomo przecież, że na Mikołajki dostaje się głównie SŁODYCZE i MANDARYNKI :D
 Od babci właśnie to dostałam i dodatkowo właśnie kubek, który już widzieliście w poście o "herbatce" (Home&you, za 19 zł).
To tyle prezentów na dzisiaj, zobaczycie więcej prezentów w następnym poście ♥ Paa...♥


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz