piątek, 29 sierpnia 2014

Co tam u mnie ?







                                                                                                                                                                    


Witajcie! Przepraszam was, że tak dawno nie pisałam, ale tylee się działoo :o
Byłam na konikach i tak jeździłam na cały dzień. Jeszcze szkolne zakupy, wiecie o co chodzi :D
Pisaki, kredki, plecak, książki, zeszyty itp. to kosztuje okropnie dużo pieniędzy! :o
Moja mama na mnie i brata wydała na te zakupy szkolne" 1000,00 zł ! :o
To jest naprawde dużoo! A wasze mamy ile wydały na zakupy?
 Kolejnego posta napiszę dopiero w poniedziałek lub we wtorek, zobacze jak tam mi wyjdzie :)
Słaby ten post, ale za chwile przyjeżdża moja ciocia i wuja z kuzynami i za bardzo nie mam czasu :D
To tyle na dzisiaj, cześć! :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz