środa, 13 sierpnia 2014

Myśleliście, że o was zapomniałam? Jest w tej chwil 65 wyświetleń! Za bardzo nie wiem o czym pisać więc piszcie swoje pomysły na moją pocztę amelia.grenda4@gmail.com lub piszcie w komentarzu :)

1.
Tak czytałam i szukałam tematu do dzisiejsze posta i znalazłam, jestem zszokowana, nie spodziewałam się tego:


Honorata Skarbek (Honey)


Honorata Skarbek napisała na swoim blogu, że… jest chora na raka! To wielkie zaskoczenie dla fanów artystki, którzy o niczym prędzej nie wiedzieli.




21-latka nie wyglądała nigdy na osobę zmagajacą się z nowotworem. A okazuje się, że jako nastolatka dowiedziała się o swojej białaczce.




Nie wyleczyła się, ale bierze leki, które powstrzymują rozwój chorych komórek! „Mój organizm jest ustabilizowany na chwilę obecną. Szczerze mówiąc nigdy o tym nie pisałam, ani nie mówiłam. Nigdy w życiu nie zgodziłabym się na wywiad okraszony okładką ze smutnym wyrazem twarzy z nagłówkiem ‚Mimo choroby, spełnia marzenia’ albo ‚Rak nie przeszkodził jej w realizacji marzeń’. Nie po to przez 8 lat trzymałam to dla siebie, żeby teraz popłynąć na tym medialnie.” – wyznaje Honey.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz